Tutorial creare clasa zombie
www.induviu.ro :: Counter-Strike :: Tutoriale :: Tutoriale :: Zombie Plague
Pagina 1 din 1
Tutorial creare clasa zombie
Am creat acest tutorial deoarece multi vreti noi clase de zombie pentru modul acesta.
Mai intai de toate deschidem un fisier nou apasand click dreapta mouse/new/text document pe care il vom denumi in numele clasei respective pe care o vom creea.
In care vom pune urmatoarele:
Acum vom modifica la // Zombie Attributes linia aceasta:
In cazul nostru vom pune zp_zclass_zombie_stins in loc de zclass_name
Acum vom merge la urmatoare linie:
Aici vom modifica ce scrie in paranteza mai exact HP+ Speed+ Gravity++ +Knockback cu ceea ce va avea nou zombi-ul in cazul nostru nu va trebui sa modificam nimic deoarece vom adauga toate cele mentionate.
Acum vom trece la urmatoarele linii:
Acum vom modifica linia aceasta:
In loc de 1000 vom pune de exemplu 2600 pentru ca zombie-ul nostru sa aive o viata mai mare.Deci vom avea asa:
Acum vom merge mai departe la linia:
Unde vom modifica 100 cu 240 pentru ca zombie-ul sa se deplaseze mai repede spre adversar.Deci vom avea asa:
Vom trece la urmatoarea linie:
Aici vom modifica 0.5 cu 0.7 pentru ca zombie-ul nostru sa aive gravitate putin mai mare.
La urmatoare linie:
Vom pune 2.1 in loc de 1.9.
Pentru a functiona cat mai bine nu umblati si la altceva!
Acum vom compila acest .sma pentru a vedea cum se compileaza un plugin intrati AICI
Mai intai de toate deschidem un fisier nou apasand click dreapta mouse/new/text document pe care il vom denumi in numele clasei respective pe care o vom creea.
In care vom pune urmatoarele:
- Cod:
/*================================================================================
-----------------------------------
-*- [ZP] Zombie Classes Example -*-
-----------------------------------
~~~~~~~~~~~~~~~
- Description -
~~~~~~~~~~~~~~~
This is just an example on how to add additional zombie classes in ZP.
================================================================================*/
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>
// Zombie Attributes
new const zclass_name[] = { "zclass_name" } // name
new const zclass_info[] = { "HP+ Speed+ Gravity++ Knockback++" } // description
new const zclass_model[] = { "zombie_source" } // model
new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } // claw model
const zclass_health = 1000 // health
const zclass_speed = 100 // speed
const Float:zclass_gravity = 0.5 // gravity
const Float:zclass_knockback = 1.9 // knockback
// Class IDs
new g_zclassid1
// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
register_plugin("[ZP] Additional Zombie Classes", "0.1", "Example")
// Register the new class and store ID for reference
g_zclassid1 = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
}
// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
// Check if the infected player is using our custom zombie class
if (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclassid1)
client_print(id, print_chat, "[ZP] You're using a custom zombie class!")
}
Acum vom modifica la // Zombie Attributes linia aceasta:
- Cod:
new const zclass_name[] = { "zclass_name" } // name
In cazul nostru vom pune zp_zclass_zombie_stins in loc de zclass_name
- Cod:
new const zclass_name[] = { "zp_zclass_zombie_stins" } // name
Acum vom merge la urmatoare linie:
- Cod:
new const zclass_info[] = { "HP+ Speed+ Gravity++ +Knockback++" } // description
Aici vom modifica ce scrie in paranteza mai exact HP+ Speed+ Gravity++ +Knockback cu ceea ce va avea nou zombi-ul in cazul nostru nu va trebui sa modificam nimic deoarece vom adauga toate cele mentionate.
Acum vom trece la urmatoarele linii:
- Cod:
new const zclass_model[] = { "zombie_source" } // model
new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } // claw model
Acum vom modifica linia aceasta:
- Cod:
const zclass_health = 1000 // health
In loc de 1000 vom pune de exemplu 2600 pentru ca zombie-ul nostru sa aive o viata mai mare.Deci vom avea asa:
- Cod:
const zclass_health = 2600 // health
Acum vom merge mai departe la linia:
- Cod:
const zclass_speed = 100 // speed
Unde vom modifica 100 cu 240 pentru ca zombie-ul sa se deplaseze mai repede spre adversar.Deci vom avea asa:
- Cod:
const zclass_speed = 240 // speed
Vom trece la urmatoarea linie:
- Cod:
const Float:zclass_gravity = 0.5 // gravity
Aici vom modifica 0.5 cu 0.7 pentru ca zombie-ul nostru sa aive gravitate putin mai mare.
- Cod:
const Float:zclass_gravity = 0.7 // gravity
La urmatoare linie:
- Cod:
const Float:zclass_knockback = 1.9 // knockback
Vom pune 2.1 in loc de 1.9.
- Cod:
const Float:zlcass_knockback = 2.1 // knockback
Pentru a functiona cat mai bine nu umblati si la altceva!
Acum vom compila acest .sma pentru a vedea cum se compileaza un plugin intrati AICI
Subiecte similare
» Tutorial creare cont pe Counter-Strike Online
» Tutorial adaugare model clase zombie
» Zombie Mod 2.0.1
» Zombie Mie 3.1
» Zombie Plague 4.2
» Tutorial adaugare model clase zombie
» Zombie Mod 2.0.1
» Zombie Mie 3.1
» Zombie Plague 4.2
www.induviu.ro :: Counter-Strike :: Tutoriale :: Tutoriale :: Zombie Plague
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|